YHDISTYS

Yhdistyksen johtokuntaa vuoden 2021 Kädentaidon keskiviikossa. Kuvasa Annika Viitanen, Jenni Viitasalo ja Sirpa Bertling.

Ruoveden Noitakäräjät Ry on vapaaehtoisvoimin toimiva yhdistys, jonka sääntöjen mukainen tarkoitus on ylläpitää, järjestää ja kehittää Ruoveden kulttuurikesän tunnetuinta ja pitkäikäisintä tapahtumaa, Ruoveden Noitakäräjiä yhteistyössä Ruoveden kunnan ja muiden paikallisten toimijoiden kanssa.

Yhdistys toimii täysin erilaisten avustusten ja jäsenmaksujen varassa, eikä esimerkiksi toiminnasta vastaava johtokunta nosta kokous- tai muita palkkioita.

Sen sijaan kaiken tekemisen takana on vahva talkoohenki ja loppumaton halu pitää yllä ruovesiläisille, kesäasukkaille ja vierailijoille jo kovin tärkeää kesätapahtumaa, vuosi toisensa jälkeen.

Kaudella 2024 Ruoveden Noitakäräjät Ry:n johtokuntaan kuuluvat

Annika Heinonen, puheenjohtaja

Jenni Viitasalo, varapuheenjohtaja

Sanni Isomäki, sihteeri

Hanna Pohja

Pauli Paananen

Veera Herranen

Päivi Lehtikangas

Voit auttaa meitä toiminnassamme liittymällä yhdistyksemme jäseneksi. Maksamalla vuosittaisen jäsenmaksun autat meitä järjestämään koko käräjäviikon täydeltä maksutonta ohjelmaa niin lapsille kuin aikuisille. Samalla olet oleellisena ja äärettömän tärkeänä osana edistämässä Ruoveden tapahtumakesää ja kulttuurielämää.

Ruoveden Noitakäräjät Ry:n jäsenmaksut vuonna 2024:

Henkilöjäsen 10€ / vuosi
Henkilöainaisjäsen 100€ (kertamaksu)
Kannatusjäsen 20€ (kertamaksu)
Yritysten tukimaksu 50e / vuosi
Yritysten ainaisjäsenyys 350€ (kertamaksu)

Voit liittyä jäseneksi helposti liittymislomakkeella. Lähetämme sinulle laskun ensisijaisesti sähköpostiin, mutta tietenkin myös paperilasku on mahdollinen. Voit lopettaa jäsenyyden koska tahansa ottamalla meihin yhteyttä. Jäsenyys ei velvoita sinua mihinkään.

Huom! Yritys tai yhteisö!
Kun liitytte yhdistyksemme tukijaksi (joko kertamaksulla tai pienemmällä vuosimaksulla), toimitamme teille komean diplomin vaikkapa yrityksenne seinälle laitettavaksi. Näin voitte näyttää myös asiakkaillenne tukevanne paikallista yhdistystä ja kulttuuritoimintaa. Lupaamme myös näkyvyyttä Facebookissa, kotisivuillamme ja käräjäkojullamme.

Tervan myyntiä Pyynikkilän Käräjäpäivässä poikkeuskesänä 2020.
Käräjänaisia viemässä vuoden 2021 Noitaa, Anna Aminoffia tuomiolle. Vasemmalla Jenni Viitasalo (sihteeri), oikealla Hanna Pohja.

Muista seurata meitä myös Facebookissa!